KBR

.::radio||track::.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Radio jako medium Linki Badania słuchalności radia na świecie

Badania słuchalności radia na świecie

Email Drukuj PDF

www.rajar.co.uk
Strony Radio Joint Audience Research Limited - brytyjskiej organizacji utworzonej przez nadawców komercyjnych i publicznych - odpowiedzialnej za standardowe badanie audytorium radia w Wielkiej Brytanii


www.mediametrie.fr
Strony francuskiego instytutu specjalizującego się w badaniach mediów. Mediametrie ptrowadzi m.in. badania słuchalności radia RADIO 75.000+; W badaniu RadioTrack wykorzystujemy opracowany przez Mediametrie model kalkulowania zasięgów i częstotliwości dotarcia radiowych kampanii reklamowych oparty na danych pochodzących z badania telefonicznego Day After Recall i czterotygodniowego panelu dzienniczkowego.


www.agma-mmc.com
Strony niemieckiego Joint Industry Committee odpowiedzialnego za organizację badań mediów - radia, prasy, TV, outdooru - na rynku niemieckim. Z doświadczeń niemieckich kolegów korzystaliśmy intensywnie przy zmianie metodologii gromadzenia danych z PAPI na CATI.


www.arbitron.com
Dostawca danych o słuchalności radia na rynku amerykańskim.


http://www.audiencedialogue.net/
Audience Dialogue jest australijską firmą doradczą utworzoną w roku 1999 przez Dennisa List'a, praktyka badań mediów z wieloletnim doświadczeniem. Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie szeroko rozumianych badań mediowych. Na stronach internetowych znaleźć można szereg interesujących i wartościowych materiałów, a w szczególności obszerny podręcznik badań mediów p.t. Know Your Audience oraz książkę poświęconą sposobom promocji stacji radiowych p.t. Participative Marketing for Local Radio.


www.aereurope.org
Europejska organizacja zrzeszająca komercyjnych nadawców radiowych.


www.ebu.ch
Europejska unia nadawców publicznych.


www.emro.org

Europejska organizacja zrzeszająca podmioty zarządzające standardami badań mediów na swoich rynkach oraz wykonawców takich badań.







Subskrypcja Newslettera


Twój e-mail







www.rajar.co.uk

Strony Radio Joint Audience Research Limited - brytyjskiej organizacji utworzonej przez nadawców komercyjnych i publicznych - odpowiedzialnej za standardowe badanie audytorium radia w Wielkiej Brytanii


www.mediametrie.fr

Strony francuskiego instytutu specjalizującego się w badaniach mediów. Mediametrie ptrowadzi m.in. badania słuchalności radia RADIO 75.000+; W badaniu RadioTrack wykorzystujemy opracowany przez Mediametrie model kalkulowania zasięgów i częstotliwości dotarcia radiowych kampanii reklamowych oparty na danych pochodzących z badania telefonicznego Day After Recall i czterotygodniowego panelu dzienniczkowego.


www.agma-mmc.com

Strony niemieckiego Joint Industry Committee odpowiedzialnego za organizację badań mediów - radia, prasy, TV, outdooru - na rynku niemieckim. Z doświadczeń niemieckich kolegów korzystaliśmy intensywnie przy zmianie metodologii gromadzenia danych z PAPI na CATI.


www.arbitron.com

Dostawca danych o słuchalności radia na rynku amerykańskim.


www.audiencedialogue.org

Audience Dialogue jest australijską firmą doradczą utworzoną w roku 1999 przez Dennisa List'a, praktyka badań mediów z wieloletnim doświadczeniem. Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie szeroko rozumianych badań mediowych. Na stronach internetowych znaleźć można szereg interesujących i wartościowych materiałów, a w szczególności obszerny podręcznik badań mediów p.t. Know Your Audience oraz książkę poświęconą sposobom promocji stacji radiowych p.t. Participative Marketing for Local Radio.


www.aereurope.org

Europejska organizacja zrzeszająca komercyjnych nadawców radiowych.


www.ebu.ch

Europejska unia nadawców publicznych.


www.emro.org

Europejska organizacja zrzeszająca podmioty zarządzające standardami badań mediów na swoich rynkach oraz wykonawców takich badań.
 

Logowanie



projekt i wykonanie: Przemysław Dziubek