AKTUALNY RANKING

stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych

Stacje lipiec 2020 - wrzesień 2020 październik 2020 - grudzień 2020 styczeń 2021 - marzec 2021 kwiecień 2021 - czerwiec 2021 lipiec 2021 - wrzesień 2021
RADIO RMF FM
28,5 %
29,2 %
30,1 %
29,2 %
30,3 %
RADIO ZET
12,1 %
12,2 %
12,1 %
12,6 %
14,4 %
JEDYNKA
5,6 %
5,0 %
5,2 %
4,5 %
4,8 %
TRÓJKA
3,3 %
2,4 %
2,1 %
2,2 %
1,7 %
VOX
3,5 %
3,8 %
3,3 %
3,6 %
3,8 %
ANTYRADIO
2,4 %
2,7 %
2,6%
2,5 %
2,3 %
TOK FM
2,4 %
2,6 %
2,5 %
2,9 %
2,6 %
RADIO MARYJA
1,1 %
1,6 %
1,7 %
1,6 %
1,4 %
RMF CLASSIC
1,4 %
1,7 %
1,9 %
1,5 %
1,4 %
DWÓJKA
0,5 %
0,4 %
0,4 %
0,4 %
0,4 %
POLSKIE RADIO 24
0,5 %
0,6 %
0,9 %
0,6 %
0,7 %
MUZO FM
0,3 %
0,5 %
0,6 %
0,4 %
0,4 %
WNET
0,1%
0,1 %
0,2 %
0,1 %
0,1 %

Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Przypominamy użytkownikom, że zgodnie z zaleceniem KBR, posługując się wynikami badania należy stosować reguły wnioskowania statystycznego. Należy sprawdzić wielkość próby I przedział ufności, aby upewnić się czy różnica interpretowana jako różnica w poziomie słuchalności nie mieści się w granicach błędu na poziomie ufności 95%.

AKTUALNY RANKING

sieci i grup radiowych

Sieci lipiec 2020 - wrzesień 2020 październik 2020 - grudzień 2020 styczeń 2021 - marzec 2021 kwiecień 2021 - czerwiec 2021 lipiec 2021 - wrzesień 2021
ESKA
7,6 %
7,4 %
7,1 %
8,3 %
8,2 %
AUDYTORIUM 17
4,7 %
4,9 %
4,8 %
4,7 %
4,1 %
RMF MAXXX
4,3 %
3,8 %
3,9 %
4,1 %
4,2 %
ZŁOTE PRZEBOJE
3,0 %
3,0 %
2,6 %
3,0 %
2,4 %
PLUS
2,0 %
2,2 %
2,1 %
2,0 %
1,9 %
SUPERNOVA
1,9 %
1,7 %
1,5 %
1,3 %
1,0 %
POGODA
1,2 %
1,1 %
1,1 %
0,8 %
0,8 %
MELORADIO
1,4 %
1,5 %
1,0 %
1,1 %
1,1 %
ROCKRADIO
0,6 %
0,5 %
0,4 %
0,4 %
0,4 %
CHILLIZET
0,3 %
0,3 %
0,3 %
0,2 %
0,2 %

Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Przypominamy użytkownikom, że zgodnie z zaleceniem KBR, posługując się wynikami badania należy stosować reguły wnioskowania statystycznego. Należy sprawdzić wielkość próby I przedział ufności, aby upewnić się czy różnica interpretowana jako różnica w poziomie słuchalności nie mieści się w granicach błędu na poziomie ufności 95%.

Logo Radiotrack

© 2018 RADIOTRACK - Wszystkie prawa zastrzeżone